Η Φιλοσοφια της Διαιτας

Το θέμα της απώλειας βάρους απασχολεί αρκετούς από εμάς. Μας προβληματίζει ακόμα περισσότερο αφότου έχουμε επανειλημμένα προσπαθήσει να ακολουθήσουμε κάποια δίαιτα και δεν τα έχουμε καταφέρει ή αγωνιούμε να κρατήσουμε σταθερό το βάρος μας.

Απ΄την άλλη, βρίσκονται δίαιτες "παντού", σε κάθε περιοδικό, στο συρτάρι μας, στις κουβέντες με φίλους και γνωστούς. Γιατί τελικά δεν μπορούμε να χάσουμε αυτά τα κιλά, που μας χαλάνε τη διάθεση, την εμφάνιση, τη σωματική ευεξία και τόσα άλλα, εφόσον είναι κάτι που θεωρητικά είναι στο χέρι μας. Με ποιο τρόπο ορισμένοι το έχουν καταφέρει;

Γιατί η δίαιτα είναι προσωπική υπόθεση. Η επιτυχία ή μη της κάθε δίαιτας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις ιδιαιτερότητες του καθενός, πρέπει να είναι εξατομικευμένη. Επιπλέον χρειαζόμαστε καθοδήγηση σε κάθε βήμα, μικρές διορθωτικές κινήσεις, αξιολόγηση και υποστήριξη!

Ξεκινώντας με το πρόγραμμα του EasyDiet θα σας ζητήσουμε να συμπληρώσετε το σύντομο (3'-5') διατροφικό ερωτηματολόγιο για να εντοπίσουμε τους παράγοντες που σας «χαλάνε» την προσπάθεια. Τους μελετούμε για να σχεδιάσουμε το προσωπικό σας διαιτολόγιο.

Λέγοντας «προσωπικό» εννοούμε ότι βασίζεται στον δικό σας οργανισμό, στις δικές σας ανάγκες, το δικό σας τρόπο ζωής και τις δικές σας γευστικές προτιμήσεις.

Οι παράγοντες που λαμβάνουμε υπόψη μας είναι πολλοί και ποικίλοι.
Εαν….

> δεν μαγειρεύετε και τρώτε συνήθως πρόχειρα...
> τρώτε συνέχεια με την παρέα σας σε μεζεδοπωλεία....
> έχετε να μαγειρέψετε για ολόκληρη την οικογένεια ...
> εργάζεστε όλη την ημέρα και οι συνάδελφοι παραγγέλνουν συνήθως σουβλάκια στο γραφείο....


Είναι μόνο μερικά από αυτά που καθιστούν αδύνατο να ακολουθήσετε με επιτυχία μια τυχαία δίαιτα που σας προτείνει το αγαπημένο περιοδικό σας, ή κολλητή σας, ή βρήκατε στο διαδίκτυο.

Με το EasyDiet οι γευστικές σας προτιμήσεις είναι σεβαστές και βασικό μέρος του σχεδιασμού του διαιτολογίου σας. Εάν π.χ. δεν πίνετε γάλα, αν σας αρέσει το κρασί αλλά και αν δεν μπορείτε να δείτε μπάμιες και πουρέ στο πιάτο σας, είναι μερικοί ακόμα λόγοι που η δίαιτα που ακολούθησε η συνάδερφος σας δεν είναι κατάλληλη για εσάς.

Η προσωπική επικοινωνία (akanellou@easydiet.gr) είναι βασικό στοιχείο του EasyDiet. Κάθε εβδομάδα θα με ενημερώσετε για την πορεία της προσπάθειάς σας, ώστε να κάνουμε τις προσαρμογές που χρειάζεστε. Θα θυμόσαστε να με πληροφορείτε για προγραμματισμένες σας δραστηριότητες με φαγητό (εκδρομές, έξοδοι, γιορτές κ.α ) για να συμπεριληφθούν στο επόμενο διαιτολόγιό σας. Επιπλέον, μια που η επικοινωνία γίνεται με email, έχετε την ευχέρεια να επικοινωνείτε την χρονική στιγμή που σας βολεύει, χωρίς να επιβαρύνετε το πρόγραμμα σας με ραντεβού και αναμονές.

Παράλληλα θα καταρρίψουμε και πολλούς μύθους για τη σωστή δίαιτα (π.χ. μη φας κρέας με πατάτες μαζί γιατί θα παχύνεις, το ψωμί παχαίνει, το πορτοκάλι ανεβάζει την πίεση κ.α.), μια που θα έχετε σωστή και έγκυρη πληροφόρηση για τα θέματα διατροφής που σας απασχολούν.

Η επιστήμη της Διατροφολογίας προχωράει, παρέχοντας όλο και νεότερες συστάσεις, τις οποίες θα σας μεταδίδω μέσω του προσωπικού σας διαιτολογίου και της επικοινωνίας μας.

Ακολουθώντας το πρόγραμμα EasyDiet, θα εξοικειώνεστε επίσης με τις συστάσεις της υγιεινής διατροφής και τη Μεσογειακή δίαιτα, τις οποίες μαθαίνετε και σταδιακά εντάσσετε στην καθημερινή σας ζωή. Έτσι, όταν τελειώσει η δίαιτα, θα έχετε μάθει και πως να διατηρείτε τα κιλά σας, αλλά και πώς να εφοδιάζετε τον οργανισμό σας με τις τροφές και τα στοιχεία που χρειάζεται για είναι υγιής.

Και αν χρειάζεστε λίγη μαγειρική «έμπνευση», απλές και δοκιμασμένες συνταγές που θα βρείτε στο site EasyDiet θα σας "λύσουν τα χέρια" και θα σας γλυτώσουν χρόνο που θα χρειαστεί για να ψάξετε συνταγές στο διαδίκτυο.